dijous, 21 de febrer del 2008

L'AUTOVIA TARRAGONA-MONTBLANC, EN MARXA


Una de les grans infraestructures necessàries per garantir la mobilitat dels ciutadans i garantir la competitivitat de la nostra economia comença a fer-se realitat.

L'autovia Tarragona-Montblanc és una aposta logística de primer ordre ja que ha de permetre donar sortida a les mercaderies que arriben al Port de Tarragona i connectar el port amb l'interior del país, una de les reivindicacions històriques dels agents econòmics tarragonins.

Ara ja han començat les obres de construcció del primer tram de l'autovia, el tram Tarragona-El Morell, amb una longitud de quasi 9 quilòmetres i una inversió de 4'5 milions d'euros.

I és que, a diferència del que afirmen alguns, la inversió en infraestructures a la demarcació de Tarragona per part de l'Estat durant aquesta legislatura ha estat històrica.

Ara necessitem quatre anys més per construir la autovia del Mediterrani, completar l'autovia Tarragona-Montblanc i obrir el tercer carril de l'autopista AP7, amb l'eliminació dels peatges troncals.

Nosaltres ens presentem davant la ciutadania amb fets que validen la nostra obra de Govern però hi ha d'altres que només fan promeses que se les emporta el vent. Amb quina credibilitat es presenta el tàndem CiU-PP a les eleccions? Que van fer per la província de Tarragona quan van governar? res de res.

Els socialistes, a diferència de la resta d'opcions polítiques, no ens presentem amb les mans buïdes a la cita amb les urnes del 9 de març. Ara cal una majoria progressista encara més sòlida al Congrés dels Diputats per acabar de consolidar l'obra ja iniciada. Com anem repetint aquests dies, hi ha moltes coses en joc. Tarragona s'hi juga molt!